Kurser med stor tilfredshed.
Konflikter er et vilkår for os alle, både privat og på arbejde.
Vanskelige kunder er en del af dagligdagen for frontpersonalet inden for mange erhverv. Der kan meget let opstå situationer, hvor kunder bliver meget voldsomme eller som i værste fald begår overfald eller røverier.
På vores kursus bliver du ’klædt på’ til at kunne tackle disse situationer via din personlige optræden, ligesom du lærer at håndtere de psykologiske eftervirkninger, som er naturlig konsekvens, når man har oplevet voldsomme hændelser.
På kurset får du indsigt og indblik i forskellige typer af gerningsmænds adfærd i volds- og overfaldssituationer
Som undervisere lægger vi vægt på et højt aktivitetsniveau blandt deltagerne. Undervisningsformen afhænger naturligvis af modtagergruppen. Megen alvor og seriøsitet undervejs, men samtidig hele tiden krydret med kreative indslag og ikke mindst humor så der bliver skabt flow. Kursusformen er en vekslen mellem korte teoretiske oplæg fulgt op af øvelser med afsæt i praksis.
Vores undervisningsform er adfærdsfokuseret konflikthåndtering, hvilket betyder, at der lægges vægt på virksomhedens eksempler fra hverdagen, sammenholdt med øvelser i adfærd og kommunikation.
Vi er et team af erfarne undervisere med en bred faglig baggrund. Psykologer, nuværende og tidligere politifolk, og andre profiler, som hentes ind til netop de typer af kurser, som kunderne ønsker.
Vi er klar hvorsomhelst i landet.